انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۰۸:۰۶ | تعداد بازدید: 354

دکتر حسین عزیزی ریاست بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی در پیامی به مناسبت دهه مبارک فجر بیان داشت :

ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است. انقلاب اسلامی ایران تجلی نور در ظلمت و دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب امت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

در ایام الله بهمن ماه هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روزهای  ورود زعیـم آگاه، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران و پیروزی انقلاب ورق می خورد .انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

و همچنین این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است که غنیمت  بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

اینجانب چهلمین سالروز ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را برای مردم دلاور ایران وبخصوص جامعه پزشکی وپرستاری و خدمات بهداشتی درمانی در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.