روابط عمومی و رسیدگی به شکایات

سمیرا صابری
پست سازمانی : مسئول روابط عمومی و رسیدگی به شکایات
مدرک تحصیلی : کارشناس HIT
مستقیم :52240095-051
داخلی :106
|
شرح وظایف
تهیه و تدوین گزارش عملکردحوزه فعالیت و ارسال آن به مسئولین.
|
جمع آوری ،تهیه و ارسال کلیه اطلاعات حوزه فعالیت به روابط عمومی دانشگاه جهت اطلاع رسانی به موقع.
|
برگزاری نمایشگاه دستاورد ها و موفقیت های بیمارستان و همکاری در برگزاری نمایشگاهای فرهنگی و هنری.
|
تهیه پیام های تبریک ،انتصاب و تفدیر برای کارکنان و مسئولان و نیز هدایا با مناسبت های مختلف جهت توزیع در میابقات اعیاد و مناسبت هتی مذهبی
|
مشارکت و همکاری در برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مسئولین با کارکنان در حوزه فعالیت
|
فراهم کردن امکانات برای راهنمایی ارباب رجوع
|
مشارکت و همکاری با سایر واحدها در برگزاری مراسم و مناسبتهای (ملی و مذهبی) در حوزه فعالیت
|
رسیدگی به شکایات دریافتی و امور درمان بیماران نیازمند و مساعدت در هزینه های درمانی
|
پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیات.
|
جمع بندی شکایات در زمان مقرر بررسی تجزیه و تحلیل علل بروز شکایت و ارائه گزارش به ریاست بیمارستان.
|
پیگیری های مستمر پاسخ ها و کارشناسی آنها و ارائه پاسخ مناسب به شاکیان
|
انجلم سایر امور مرتبط با شغل برحسب نظرمقام مافوق و مطابق مقررات
|
|