کارشناس مسئول منابع انسانی

محمد محمدزاده
سمت سازمانی: مسئول منابع انسانی
مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد مدیریت تحول
تماس مستقیم: 52249606
داخلی: 108
|
|
شرح وظایف:
انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل بخش نامه، دستورالعمل ها، طرح طبقه بندی مشاغل، مقررات استخدامی، بازنشستگی، قانون رسیدگی به تخلفات اداری ،کارکنان
|
اعمال و اجرای قوانین و مقررات استخدامی کشور که از طریق مراجع قانونی به دستگاه ابلاغ می گردد و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
|
شناخت وظایف و مسئولیت ها و شرایط احراز پست های سازمانی مصوب مربوطه
|
انجام مکاتبات پرسنلی و استخدامی
|
بازبینی پیش نویس های کارگزینی از قبیل احکام انتقال – افزایش حقوق – ارتقاء گروه – تغییر شغل و عنوان – مرخصی بدون حقوق – انتصابات – خدمت نیمه وقت بانوان – ماموریت آموزشی – برقراری ، کاهش ، قطع حق عائله مندی – برقراری ، کاهش، افزایش ، قطع حق اولادو..
|
اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظورحسن انجام هدف های مورد نظر و هماهنگ نمودن فعالیت های کارگزینی با دستگاه
|
پیش بینی نیازهای پرسنلی براساس تعداد پرسنل خارج شده آمار نیروی انسانی ، پست های بلاتصدی – افزایش جمعیت و یا تخت های بیمارستانی .
|
رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوطه به تبدیل وضعیت استخدامی – استخدام آزمایشی برکناری از خدمت آزمایشی- صدور حکم قطعی – صدور حکم بازنشستگی
|
رسیدگی به مسائلی از قبیل ترک خدمت – گزارش به موقع ترک خدمت کارکنان – صدور احکام آماده به خدمت اخراج – بازخرید خدمت و نغییر محل جغرافیایی و انفصال برابر دستور مافوق
|
انجام امور مربوط به رفاه کارمندان آموزش ضمن خدمت – آموزش های بلندمدت و کوتاه مدت ، بیمه درمان – بیمه عمر و رعایت حقوق قانونی کارکنان و جلوگیری از تضییع حق آنان
|
کنترل حضور و غیاب پرسنل واحد مربوطه برابر دستوالعمل دانشگاه
|
کنترل و نظارت و توزیع فرم های ارزش یابی و تکمیل تا آخرین مراحل آن
|
نظارت بر بایگانی پرسنل و اسناد مربوطه
|
برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امورمختلف کارگزینی و تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم برابر مقررات
|
انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل بخش نامه، دستورالعمل ها، طرح طبقه بندی مشاغل، مقررات استخدامی، بازنشستگی، قانون رسیدگی به تخلفات اداری ،کارکنان
|
اعمال و اجرای قوانین و مقررات استخدامی کشور که از طریق مراجع قانونی به دستگاه ابلاغ می گردد و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
|
شناخت وظایف و مسئولیت ها و شرایط احراز پست های سازمانی مصوب مربوطه
|
انجام مکاتبات پرسنلی و استخدامی
|
|
|